CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, July 11, 2010

Program Pemantapan Ukhuwah 2010




selesai la sudah satu cerita dlm hidup aku.. "sebuah cerita dalam perjalanan kehidupan"
pengalaman yg x dpt dilupakan apabila dpt myelesaikan 1 amanah
seronok dpt berkongsi sesuatu dgn 'para pelajar'

Jumaat 2 July 2010
-tepat pukul 10 pagi aku sampai di SMAPT..hati berdebar2 tak terkata..bagaimanakah penerimaan bdk2 tu nnt?? SMS terus ku hantar kpd semua bakal faci supaya dtg awal agar dpt menunjukkn satu semangat kpd "target group f4 n f5"..aku terus ke bilik counseling tuk menemui cikgu jai..aku n beberapa org faci yg lain b'kumpul di situ..cikgu jai bawa kami ke bilik mesyuarat,ketika itu terdapat 15 org faci yg hadir..setelah m'dengar taklimat dr cikgu,dan cikgu meninggalkn kami untk m'beri briefing kpd faci2 yg lain..setelah itu,kami semua beramai2 msk semula ke bilik counseling untuk myiapkn kerja2 yg belum selesai..di situ aku dpt rasakn semangat diorg semua tuk mjayakn program ni..
-3.00ptg..para pelajar masuk ke dewan untuk mdaftar..ramainyer!!! masa 2 takut sgt sbb takut diorg x dtg secara terpaksa ke program kitaorg ni..1st thing yg kitaorg wat was ice breaking.. aku dpt adik2 yg baik2 sgt (anis,syed,arifin,izzat,adibah,kak,bella,etc) diorg ni kuat semangat nk ckp B.I taw, sgt kagum dgn diorg..



gambar kat atas ni malam nya plak..aku yg tngh pegang belon 2.. kitaorg letak harapan dlm belon 2 n gubah ia jd monumen..mlm 2,bdk2 ni kene present monument diorg dlm english, tunggang terbalik bahasa 2 dibuatnya..tp aku kagum dgn semangat diorg

kat bawah ni gambar muka penat tiup belon ,cik zulaikha yg tangkap..ika ni 1 group dgn aku huhu



ini lah dia siti zulaikha!!


SABTU 3July 2010
-aku datang awal ke sekolah..aku pasang LCD n laptop siap2..then bdk2 ni msk dewan dlm keadaan m'gantuk yg teramat..maklum la org wat qiamulai mlm 2 huhu.. aku dh worried time 2 sbb takut diorg x blh participate dgn games yg aku sediakn..alia wat announcement suruh diorg bergerak ikut kumpulan..aku dr belakang ni lari kedepan nk inform suruh wat workout..kesian kt bdk2 2 ngantuk sgt huhu.
-pagi 2 aku wat explorace untuk bdk2 f5,n f4 ddk dlm dewan dgr slot bro.amir..ptg 2 plak kitaorg switch .
-lps asar,alia conducted activity yg blh reduce stress,paling seronok bila main baling2 tepung..keadaan masa 2 mmg x terkawal..semua org kene serang

-mlm 2 hujan lebat sgt..tp program tetap diteruskn..slot bro.amir:anda berani luahkn sahaja.. dh mcm perang dh mlm 2..semua org nk pertahankn idea masing2 tp seronok sgt..

AHAD 4july 2010
-majlis penutup
kitaorg wat rehearsal..
pagi 2 nyanyi lagu tema..
ustaz che aziz rasmikn majlis penutup..

bawah ni gmbar aku hari 2


lastly nk cite pasal feedbacks yg kami dpt dr students
terharu bila students berterima kasih kt kita psl program 2..highly appreciated !!!
n aku simpan 1 feedback dr student ni..nk jd kn kenangan dlm hidup..
syg adik2 semua

No comments:

Post a Comment