CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 3, 2010

aku memang x sempurna..

semua manusia m'impikan kehidupan yg sgt sempurna, punya keluarga yg bahagia ,sahabat handai yg blh b'gelak ketawa, hidup dgn tenang sambil beribadah kepada Tuhan. senyuman yg sentiasa t'ukir di bibir sebagai bukti kesempurnaan hidup..

dan aku...

inilah kisah ku

syukur yg tak terhingga kpd Tuhan yg m'anugerahkan keluarga yg cukup bahagia kpd ku. walaupun tak sekaya mana tapi aku masih mampu membeli jutaan senyuman dalam keluargku. subhanallah..

kini aku bjauhuan dgn keluarga, (dh sebulan x balik rmh ddk kt uia ni :(

langkah tetap ku orak dan jalan yg b'liku tetap ku redah,demi 1 tujuan untuk m'bahagiakan insan-insan dalam hidupku..perjalanan untuk mgemgam segulung ijazah yg tinggal lebih kurang 3thn adalah sgt m'cabar buat ku..aku t'paksa b'jumpa dgn pelbagai masalah dan dugaan.. dalam jalan ku ini,aku cuma mahu berikan yg t'baik untuk setiap perkara yg aku hadapi..

di mana agaknya lagi kekuatan yg patut aku cari. terasa diri sgt lemah bila ombak dugaan dtg melanda.tempat yg selamat untuk ku hanya baris-baris doa yg ku panjatkan..

semoga aku dapat terus gagahkn kaki melangkah untuk jalan yg seterusnya..masih jauh,terasa ingin berehat tp takut akan kehilangan nilai emas sebuah masa.

No comments:

Post a Comment