CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 15, 2010

alhamdulilah...aku gembira...

seronok sgt..
kali ni x sampai 1 thn aku bjaya habis kan nyer...
aku harap aku akn sentiasa istiqamah melakukannya..
Ya Tuhan berikan ku kekuatan...
kali ini aku ingin lebih memahaminyer...
semoga dgn nyer aku akn lebih dkt kepada mu...
penyejuk hatiku dan penghapus duka dlm diriku..

ya ALLAH
Hiasikah kami dgn keindahannya..
muliakan lah kami dgn kemulianya..
serikanlah kami dgn ketinggian martabatnya..
pakailah kami dgn pakaian permatanya..
masukkan kami ke dlm syurga dgn safaatnya..
selamatkan kami drpd segala bencana dunia dan azab hari akhirah dgn berkat kehormatannya..

ya ALLAH
jadikan nya semasa hidup kami di dunia sbg rakan dan di dlm kubur sbg kawan yg mesra..
pada hari kiamat sbg pembantu..
sbg cahaya penyuluh..
semasa menuju ke syurga sbg teman..
dan sbg p'hadang dan p'dinding dari api neraka..
dan jadikan nya untuk kami sbg panduan dan ikutan kpd segala kebaikan..
dgn limpah kurnia,kemurahan dan kemulian jua ya ALLAH,Tuhan yg Maha Pemurah

No comments:

Post a Comment