CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, January 26, 2010

In the middle of break...

best duduk kt rmh taw....
tp semiggu je...
aku dh wat list nk mkn pe for the whole week..then aku paste list 2 kt peti so that abah th nk beli pe tuk mknn tengahari...
hari ni lps subuh aku x continue tido..aku siapkn report syllabus..dh email kt farah dh..hilang 1 beban(bkn beban tp amanah)...quite worry about phonology group project tp member aku dh settle kn ..syukur...
ade bpe lg keje x siap..insyaallah ptg ni or mlm ni beres kn...

as usual aku suke tulis pe yg aku rasa..
t'ingat masa naik bus balik rumah dulu..
driver bus 2 b
b'bual dgn sorg penumpang perempuan yg duduk kt seat belakang dia..
entah pe yg diaorg borakan ..until aku t'drg kt point diorg ckp psl anak2 sekolah..
1 perkara yg aku x setuju dgn driver bus 2.. dia ckp lbh kurang mcm ni "sy ni bnyk mslh, anak lg nk sekolah itu r ini r"... sometimes org x dpt nk bezakn pe itu amanah and pe 2 masalah..pe mslh diaorg ni sbnrnyer...anak 2 kn amanah tuhan.. dh jd tanggungjawb dia bg pendidikan.. klu terus anggap p'buatan 2 sbg mslh aku rasa org 2 akan rasa t'beban n penat melakukannya... tp klu dia wat perkara 2 krn m'anggap nya sbg amanah, dia akn m'rasa tenang n seronok justeru x akan rasa pe erti "fatigue".. tol x???
of course it's true..coz if u do sth u like, u'll never feel tired or bored..all u need to do is be sincere..

No comments:

Post a Comment