CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 22, 2010

...ku berlari...

sekuat manakah kaki ku mampu berlari...

rasa penat dan sakit sentiasa menghalang ku...

walaupun begitu...

aku tetap ingin terbang...

kenapa ku tak mampu..

hanya sedikit keazaman yang ku perlukan..

untuk terus melangkah, mengharungi arus yang tak pernah menyerah...

perlukah aku akan sebuah pertolongan...

tak ingin ku mendapat bantuan dari sesiapa...

biarlah aku sendiri yang merasa...

apa itu derita...

jalan yang aku pilih untuk merasai nikmat sebuah usaha...

berjalan atas titian yang telah aku susun dengan kayu2 yang telah aku sematkan nadi kekutan ku...

biarlah..

yang aku perlukan cuma HIDAYAH MU ...

dan aku HANYA ADA TUHAN...

No comments:

Post a Comment