CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, October 19, 2010

Saya Sangat Penat Sekarang

kisah pertama

rasanya penat buat portfolio IT Dr.T pun x hilang lagi..benda alah 2 m'gambil masa bulan2 jg la nk siap kn.. bila print wat hal sini sana...geram xth nk lepas kt sape..tp t'ubat jg bila dpt markah :) ..

kisah ke 2

penat wat video 2x masih t'giyang2 kt ketelinga ni taw.. 1 video pun mcm nk pengsan rasa..edit tuk 1 minit video pun ambil masa 1jam kut.. ambil masa 1 bln jg kut kepenatan 2 bterusan smpai video siap..
tolong la rasa betapa penatnyer saya skrg..


kisah ke 3

individual portfolio tuk photography.. walaupun cuma power point tp SEMUA gambar nk kene edit dulu ek..brightness,contrast,rules of thirds semua nk kene consider.gambar kene pilih ikut skill yg d'ajar .n bkn 2 3 keping gmbar ek..BNYK not to be mentioned..skrg ni dh 40 slides mata dh mcm zombie m'gadap benda ni yg nk kene submit this friday..we are only given 2 weeks to finish it.
tolong la rasa b'tapa penatnyer saya skrg

kisah ke 4

group portfolio tuk photography due a week after submitting individual portfolio..so i only hav 1 week to think,shoot,n siapkn..zombie kuasa 2 saya bakal jadi ok.. tolong la rasa btapa penatnyer saya skrg..

kisah ke 5

redevelop slide tuk IT presentation gune "developer".. n kebarangkalian yg sgt besar sy akan buat sorg2 benda 2 walaupun 2 keje pair..xde masa nk meet up discuss ok..
tolong la faham b'tapa penatnyer saya skrg ..


itulah kisah pelajar tahun kedua yg wat minor dlm IT

next sem sy ade 3 subject yg bkiatan dgn adegan mgadap laptop yg mana bakal d tambah 1 subject lagi kerana dikatakn xde org nk ambil issue in tesl "semua org dh ambil"

so tolong la faham yg saya sgt busy skrg...

sy nak tambah 1 lg..yg sy de presentation poster m'genai anxiety yg akn buat tido malam sy mimpi SPSS..GRAPH... STATISTIC...

sy nk tambah 1 lg...final exam start 7NOV

..semoga Allah p'mudahkan jalan saya.. Aminnn...

2 comments:

  1. arghhh...rase makin bertambh-tambh penat bila bace blog u.mmg pnat.x cukup tdo. :(

    ReplyDelete
  2. errrrrr huhu..
    dh dkt nk hbs sem ni..struggle sampai k'akhirnya.lps ni blh cuti puas2..hurray!!!!

    ReplyDelete