CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, May 21, 2010

erti pengorbanan

..rasa kerdil sgt bila ddk b'sama org yg tinggi ilmu..

..aku ni setakat th ciput2 je psl agama..
..td dgr ustaz 2 mentioned "rijal soghir" klu x silap,psl org yg iman masih kurang n pengorbanan pun masih kurang.. hatiku b'kata...aku r 2..
..aku x malu ckp yg iman aku x kuat..mmg aku masih t'cari2 erti istiqomah, masih x mampu berkorban dgn sebenar2 p'gorbanan..insyaAllah aku cube yg t'baik tuk diri aku.. aku ni kene selalu di'ingati,klu x mudah lalai..insyaAllah cube untk istiqamah..cube cekalkn jiwa..perkara yg paling penting ialah YAKIN DGN ALLAH..bak kata ustaz td n ustaz suhaimi..insyaAllah akan berjaya

No comments:

Post a Comment