CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, May 21, 2010

terasa ingin menulis...

hari ni nk tulis pasal impian la :)

dalam bilik aku ni ada 2org hamba Allah yg fanatic giler dgn Adamaya

aku tngk gitu2 je sbb pada aku cite 2 khayalan terlebih je huhu (jgn marah dgn statement aku ye moon n biey)

biey dgn mun ckp kita kene tulis impian dlm diary ,mcm dlm cite Adamaya 2,then nnt ade org bace n blh tunai kan huhu

diorg ni t'blh b'imaginasi hehe

klu la tol2 de org yg blh tunaikn impian aku kn best..nk pe je ckp,terus dapat huhu (berangan)

nk senaraikan la..so sape2 yg bace blog aku,tunai2 kn lah ye impian aku ni huhu

-nk grade dr uia ni dgn 1st class degree
-nk sambung master
-nk jd lecturer yg b'jaya
-klu kene posting dulu (nk jd cikgu yg b'dedikasi,then sambung master)
-nk ada kereta n rumah sendiri
-nk g haji dgn mak n abah
-nk duit bnyk so blh derma kt org
-lastly,nk hidup bahagia dgn imam ku di dunia n akhirat...

1 comment:

  1. Eleh..ckp org, tp tlih jgk impian dye..huhu
    Tggu laki Muni la tunaikn nnti ek..
    da kwen nnti laki Muni bace la blog nie...=)
    Mane tau dpt laki mcm Adam!!..huhu

    ReplyDelete