CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 6, 2010

kaki tersepit..aduh!!

kaki aku x prnh tersepit pun rasanyer

hidup kn 1 perjalanan..laluannyer mungkin atas titi,klu org 2 bernasib baik,maybe laluannyer adalah highway..

aku x r ckp yg laluan aku sempit sgt,aku rasa dh cukup luas nikmat tuhan bg tuk aku jalan atas titian hidup ni

tp kadang2 tsasar jg dr landasan, org yg kat highway pun blh accident inikan pulak atas titi huhu

tersepit kaki mmg sakit, at least blh nmpk lebam kat mana n still lg boleh makan dgn pyepit..

klu kita tersepit dlm 2 keadaan, itu lagi memeritkn.. sakit xth mana nk ubat, ubat pun xth mana nak cari..

tp sebenarnyer semua 2 adalah peluang, mcm biasa semua benda yg dtg dlm hidup aku, aku akan anggap ia 1 peluang.. x kisah r best ke x..
sbb semuanyer 1 pengalaman yg best..sbg kenangan kt dunia ni..

sem ni aku mulakan dgn azam yg "gembira" ,so aku xnk spoil kn mcm 2 je..
semua org akan de mslh..x kira sape..itu maknenyer kita di uji ..
huray seronok hehehe :) live my life

no stress2 k, dont let the reptile brain influences you!! :P

No comments:

Post a Comment