CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

love_life@muni.com

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 25, 2011

pada suatu malam yg sunyi..

deruman bunyi kipas sgt kuat kedengaran..ak tak tahu ape jenama kipas ni tapi yang penting ia buatan Malaysia dan terdapat tanda sirim padanya..selepas m'bingkiskan sedikit nukilan dalam project yg sedang diusahakan, ak terus memandang kepada sekeping benda empat segi berwarna pink..warna yg ak x suka tetapi kebanyakan barang ku berwarna pink..berbalik kpd benda empat segi, yg ak maksudkan adalah laptop dell kesayangan ku..ia seolah memangilku dengan nada yg mendayu2, meminta ku m'alungkan jari jemari ku pada papan kekunci..hati ku terus lari jauh meninggalkan project tersebut lantas berkata "esok la sambung"..setibanya pancainderaku bertentangan dgn screen laptop , benak fikiran ku menerima signal "nk wat ape ek"..jemari masih lagi kelu untuk meluahkan apa yg dirasa..dua sosial networking lantas ku log in..skrg aku berada dalam alam maya dunia blogging..errmm nk wat entry ape ek malam ni??

8 comments:

  1. ini entry paling optimis dan berdaya saing..bergerak seiring dengan daya imaginasi yang sungguh tinggi dan kompleks....haha

    ReplyDelete
  2. bahasa kamu sungguh tinggi..sy translate kn kpd ayat yg lbh mudah : "entry yg terbaik dr ladang" hoho

    ReplyDelete
  3. hang bila nk on the way nya, hang x siap ceq lasing kang :D

    ReplyDelete
  4. hahaha.........takutnyerrrrrrrrr...sapa kuaq maharaja lawak klini ha...balas ek..

    ReplyDelete
  5. harap2 balas yg kuar huhu..sekali nabil..performance dia mcm dh xbest kn

    ReplyDelete
  6. saya pun harap balas..tpxtaula kalau dorang dah improvekan..hehe

    ReplyDelete